eBA Nedir?
eBA İş Akışı Yönetim Sistemi; iş süreçlerinin hızlı bir şekilde elektronik otomasyona taşınması ve diğer kurumsal uygulamalarla entegrasyonunu sağlayarak, işletmelerin karlılığını artıran, süreç odaklı iş yapma anlayışını yaygınlaştıran bir süreç geliştirme platformudur. eBA Doküman Yönetim Sistemi; şirketlerin yaşam süreçleri boyunca yarattığı bilgi, belge, doküman gibi yazılı ya da görsel öğelerin oluşturulması ve saklanması ve bu bilgilere güvenli ve hızlı bir şekilde erişilmesini sağlar.
Kusursuz Entegrasyon
İş süreçlerini modellerken kurumsal sistemlerle haberleşme kaçınılmaz bir ihtiyaçtır. eBA bünyesinde barındırdığı connector alt yapısı sayesinde tüm kurumsal operasyonel sistemler haberleşebilmektedir. Böylelikle kurumsal kaynaklarla veri alışverişinin sistem tarafından yapılmasını sağlayabilirsiniz. eBA Capture ile dokümanlarınızda OCR işlemi yapıp dokümanlar üzerindeki bilgilerin operasyonel sistemlere otomatik olarak akmasını sağlayabilirsiniz.
Ulaşılamayan Bilgi Değersizdir
eBA Capture ile fiziksel arşivinizi elektronik ortama aktararak, fiziksel arşivlerde doküman arama derdine son verebilirsiniz. Arşivleriniz üzerinde imha planları oluşturabilir, dokümanlarınızın saklama ömürlerini tanımlayabilirsiniz.
Yeşil Ofise Giden Yol
Kağıt tüketimini azaltın, doğaya katkınız olsun. Ofis çalışanlarının bir çoğu gün içerisinde onlarca kağıt ile boğuşmakta hatta günlük çalışmalarının büyük bir bölümünü yazıcı başında harcamaktadır. Bunun yerine eBA ile yapacağınız elektronik formlar ile veri paylaşımını elektronik ortamda yürüterek bireysel kağıt tüketimini minimum seviyeye indirebilir, çevreye karşı olan hassasiyetinizi gösterebilirsiniz.
İmzanızı Kağıtta Bırakmayın
Elektronik belgelerinizi güvenle imzalayıp saklamak için eBA alt yapısında bulunan e-imza ve mobil imza entegrasyonundan faydalanabilirsiniz.
Kurumsal Mailler ile Süreçler Entegre
eBA MIS Servisi ile kurumsal maillerinizi yönetin. Kurumsal maillerinize gelen mailleri eBA sistemi sizin için takip etsin; gelen mail üzerinden iş süreçlerini otomatik başlatsın kurumsal bilgileriniz maillerde kalmasın. Bu sayede gelen maillerin arşivlenmesi iş süreçleri ile ilgililerine yönlendirilmesi sistem tarafından yapılsın.
Geliştirilebilecek Örnek Süreçler
İzin Talep Süreci
· Avans Talep Süreci
· Araç Yönetimi Süreci
· Ziyaretçi Yönetimi Süreci
· Kargo Takip Süreci
· Personel Giriş-Çıkış Süreçleri
· Satın Alma Talep
· Teklif Alma
· Teklif Değerlendirme
· Goal Takipleri
· Banka Ödeme Emri
· Masraf Beyan Süreci
· Kasa Çıkış Emri
· Nakit Akımı
· Müşteri Ziyaret Takibi
· Credibility
· Proje Onay Süreci
· Sözleşme Yönetimi
· Ön Ödeme Yönetimi
· CRM Süreçleri
-Firma Tanımlama
-İlgili Kişi tanımlama
-Fırsat Tanımlama
-Teklif Tanımlama
Sözleşme Yönetimi
·