IDC Perakende Konferansı Sponsorluğu
Consulta, Perakende, Üretim & E-Ticaret alanında gerçekleşecek olan Konferans’ta IDC Türkiye’ye sponsor oldu. 19 Kasım’da kalabalık bir kitleye hitap etmeyi hedefleyen program, içerik olarak oldukça zengin ve bu alanda çalışan kişiler için yapıcı bir tartışma & tanışma ortamı yaratma hedefinde.
Perakende sektöründeki BT yatırımları, Türkiye ve dünyada benzer faktörlerden etkilenmektedir. E-Ticaret’in yaygınlaşması, üretici firmaların birinci elden satış yapması, firmaların farklı sektörleri bünyelerinde barındırması, pazara yeni katılan firmalar ve web tabanlı ticaret sayfalarının çoğalması yatırımları etkileyen faktörler olarak sıralanabilir.
Rekabetin bu derece etkin olduğu bir alanda, değişen şartlar ve gelişen teknolojinin getirdikleriyle, tüketicilerin sosyal medyayı çok daha fazla kullanıyor olmalarının neticesinde, tüketiciler, daha fazla kanaldan veri toplayabilmekte, fiyat avantajı sunan yerleri kolayca tespit edebilmekte ve karar veriş süreçlerini belirleyebilmekteler. Bilgi Teknolojilerinin bu süreçteki amacıysa tüketicilerin müşteri deneyimlerini kolaylıkla gerçekleştirmelerini sağlamaktır.
(Yerli ve Türkiye’de varlığı bulunan yabancı oyuncular) –CEO, CIO, BT Yöneticileri, BT Mimarileri, Ticari Mal Yönetimi Başkanları, Pazarlama Direktörleri/Başkanları, Satış Direktörleri/Başkanları, Mağaza/Kanal Direktörleri/Başkanları, E-Ticaret Direktörleri, Kurumsal Strateji Uzmanları, Tedarik Zinciri Direktörleri, Envanter/Dağıtım/Antrepo Direktörlerinin ve Yerli & Uluslararası Tüketici Malları Üreticilerinin katılabilecek olduğu Konferans, Wyndham Grand Levent’te gerçekleşecek olup alanında uzman konuşmacıların sunumlarıyla zengin bir içeriğe sahiptir.
Konferans çerçevesinde; Perakende sektöründe BT ve iş stratejileri uygulanırken karşılaşılan zorlukları aşmak için kullanılan en başarılı uygulamaların neler olduğu, Organizasyonlar için hem BT hem süreçler tarafında alınacak strateji ve taktikler ile uzun vadeli elde edilebilecek başarılar, Uzun vadede organizasyonları diğerlerinden ayırmak ve farklı olmak adına uygulanabilecek başlıca dönüşüm ve inovasyon programlarının neler olduğu, Müşteri-odaklı stratejilerle ilgili hangi BT kararlarının yatırımın geri dönüşü tarafında daha iyi sonuçlar vereceği, Çoklu-kanal stratejisini desteklemek adına, bulut teknolojilerinin iş yetenekleriyle daha iyi uyum sağlayabilme noktasında nasıl kullanılabileceği, Perakende şirketlerinin stok yönetimini ve satış hızlarını nasıl optimize edebileceği ve teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak nasıl iyi stratejiler oluşturabilecekleri konularına değinilecektir.
Etkinlikte aynı zamanda Yuvarlak MasaToplantılarına yer verilecek olup IDC analistleri tarafından belirlenen ve iş ortaklarının talepleri doğrultusunda şekillendirilen konular tartışılacaktır. Katılımcıların yer almak istedikleri masalara önceden kayıt yaptırmalarıyla şekillenecek olan gruplarda, her masa bir sponsor tarafından sahiplenilecektir.