Ara
İletişime Geç

AR-GE Merkezleri ve TEKNOPARK İşyerlerinde Uzaktan Çalışma Devam Ediyor

  • paylaş

  • paylaş

  • paylaş

  • paylaş

  • Linki Kopyala

  • sayfayı yazdır

AR-GE Merkezleri ve TEKNOPARK İşyerlerinde Uzaktan Çalışma Devam Ediyor!

22/04/2021

Bugün yapılan düzenleme ile;

  1. Nisan 2021 döneminde dikkate alınacak oran %60 olarak revize edilmiştir. (daha önce %50 olarak kararlaştırılmıştı.)
  2. Mayıs 2021 döneminde ise %60 olarak uygulanacaktır.

Daha önceki oranlar ise şu şekilde idi;

  • Mart-2020: %100 uzaktan çalışma,
  • Nisan-2020: %100 uzaktan çalışma,
  • Mayıs-2020: %100 uzaktan çalışma,
  • Haziran-2020: %50 uzaktan çalışma,
  • Temmuz-2020: %50 uzaktan çalışma,
  • Ağustos-2020: %40 uzaktan çalışma,
  • Eylül-2020: %40 uzaktan çalışma,
  • Ekim-2020: %40 uzaktan çalışma,
  • Kasım-2020: %40 uzaktan çalışma,
  • Aralık-2020: %60 uzaktan çalışma,
  • Ocak-2021: %60 uzaktan çalışma,
  • Şubat-2021: %60 uzaktan çalışma,
  • Mart-2021: %60 uzaktan çalışma.

 

Çerez Tercihleri

Sitemizin çalışması için zorunlu çerezleri kullanıyoruz. Zorunlu olmayan çerezleri kategori bazında yönetebilir ve tercihinizi dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.