Ara
İletişime Geç

İstanbul İli-Kamu Kurumlarında HES Kodu Zorunluluğunun Başlatılması

  • paylaş

  • paylaş

  • paylaş

  • paylaş

  • Linki Kopyala

  • sayfayı yazdır

Konu: İstanbul İli-Kamu Kurumlarında HES Kodu Zorunluluğunun Başlatılması

20.09.2020


Değerli İnsan KaynaklarıYöneticileri ve İlgililer,

Daha önce yayınlamış olduğumuzbültenimiz ile işyerleri için HES kodu uygulamasının başlatılabileceğini, bununbir iş sağlığı ve güvenliği tedbiri kapsamında değerlendirilebileceğinibelirtmiştik.

“Hayat eve sığar (HES) kodu”uygulamasının 23.09.2020 Çarşamba gününden itibaren İstanbul ilinde; Valilik,Kaymakamlıklar, İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü, Tapu ve Kadastro II. BölgeMüdürlüğü, İlçe Nüfus Müdürlükleri ve İlçe Tapu Müdürlüklerine randevutalepleri öncesi ve bu kurumlara girişlerde zorunlu olarak kullanılmasıkararlaştırılmıştır.

Benzeri bir zorunluluğun, vakasayıları ve bulaşma hızlarına göre özel sektör için de getirilebileceğini, busebeple sistemsel alt yapıların ilgili birimlerce oluşturulmaya başlanmasınınfaydalı olacağını bildirmek isteriz.

Saygılarımızla

Çerez Tercihleri

Sitemizin çalışması için zorunlu çerezleri kullanıyoruz. Zorunlu olmayan çerezleri kategori bazında yönetebilir ve tercihinizi dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.