Kriz Zamanlarında Planlama ve İletişim


Neden Katılmalısınız?


Eğitim Kapsamında; Kriz Zamanlarında Panik Yapmadan İşimize Odaklanarak, Doğru İletişimi Ve Kriz Planlarını Farklı Seviyelerde Ve Kanallarda Nasıl Yapabileceğimizi Öğreneceğiz.


Eğitimin Konuları:

  • Kriz ve Kriz Türleri
  • Kriz Yönetiminin Aşamaları 
  • Acil Durum Planlama Adımları
  • Kriz İletişimi ve Kriz İletişimi için İpuçları
  • Krizi Fırsata Dönüştürmek
  • Kriz Hikayeleri



Eğitmen: Tuba Bayraktar

Eğitimcinin Kısa Özgeçmişi:

Tuba BAYRAKTAR, 1978 Trabzon doğumludur. Orta ve lise öğrenimini Trabzon Anadolu Lisesi’nde tamamladıktan sonra lisans eğitimine Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünde devam etmiştir. Endüstri Mühendisliği yüksek lisans derecesini de Yıldız Teknik Üniversitesi’nde tamamladıktan sonra sırasıyla gıda, akaryakıt, telekomünikasyon, enerji ve danışmanlık sektörlerinde görev yapmıştır. 20 yıllık profesyonel iş hayatının son 6 yılında yönetim ve teknoloji danışmanlığı ve eğitmenlik yapmaktadır. 

Profesyonel kariyeri boyunca Türkiye ve Hollanda’da başta enerji, akaryakıt, telekomünikasyon, beyaz eşya ve perakende sektörleri olmak üzere 25’nin üzerinde şirkette ERP Kurulum ve Uyarlama, Süreç İyileştirme, Ürün Yaşam Döngüsü Sistemi Kurulumu, Teknoloji Projelerinde Sistem Entegrasyonları, Kurumsal Gelişim, Stratejik Planlama, Performans Yönetimi, Kurumsal Gelişim ve Dijital Dönüşüm konularında danışmanlık yapmıştır. 

Süreç Yönetimi, Proje Yönetimi, Kriz Yönetimi ve Risk Yönetimi konularında eğitimler vermektedir. 

Toplum Gönüllüleri Vakfı yetişkin gönüllüsü ve IODA Uluslararası Organizasyonel Gelişim Derneği Türkiye kurucu üyesidir.


Çözüm Ortaklarımız


The European House - Ambrosetti
Software AG
Pandea
board
UiPath
Centric Software
Alteryx
Qlik
Robusta
Knowbe4
Bilge Adam