Kahve Dükkanlarının Müşteri Profilleri

GERÇEKTEN KAHVE İÇİN Mİ GİDİYORUZ?

Müşteri ihtiyaçları, bize müşterinin neden bizi seçtiği ile ilgili asıl ihtiyacımız olan gerçek bilgiyi verir. Aslında müşterilerin hepsi bize aynı motivasyonlar ile gelmezler. Paylaşılan ve farklılaşan beklentilere sahiptirler. Müşterilerin farklılaşan ihtiyaçlarını anlamak amacıyla ihtiyaca göre segmentasyon yapılmaktadır.

İhtiyaca göre segmentasyon, müşterilerin ihtiyaç ve motivasyonlarının anlaşılmasını sağlayarak bu ihtiyaçların davranışları nasıl etkilediğini gösterir. Bu sayede müşterilere sunulan değer önerileri bilinçli tasarlanabilir. Mükemmel bir müşteri deneyimi için hedef segmentlerin ihtiyaçlarını doğru anlamak ve onlara yönelik çözümler sunmak gerekir.

Araştırmanın tamamı için tıklayınız. 


Çözüm Ortaklarımız


software ag
board
INNA
ambrosettı
Bilge Adam
Ui Path
Centric Software
Alteryx
Qlik