¬

Pazarlamanın Teknoloji ile Arası Neden Kötü?

Aşağıdaki önermelerden katıldıklarınızı işaretleyiniz.

  1. Pazarlama bir bilim değildir. Bir sanattır.
  2. Bilimsel yaklaşımla, gözlem ve deneyle pazarlama yapılamaz. Pazarlamanın Teknoloji ile Arası Neden Kötü?
  3. Pazarlama bir harcama kalemidir, pazarlama yatırımı değil, pazarlama masrafı yapılır
  4. Yaratıcı insanlar teknoloji kullanmazlar, teknoloji ilhamı kaçırır
  5. Pazarlama ile teknoloji buluşamaz, buluşsaydı bizden önceki nesiller kullanırdı (örneğin bizim patron)
  6. Reklamcım bilgisayar kullanmayı biliyor, bende office dosyalarını açabiliyorum, bu kadar teknoloji yeter



Çözüm Ortaklarımız


The European House - Ambrosetti
Software AG
Pandea
board
UiPath
Centric Software
Alteryx
Qlik
Robusta
Knowbe4
Bilge Adam